. v 39

Bara 13 dagar kvar till BF, nu är det nära. Längtar efter min bebis så jag tror jag spricker!! =)
Idag ska vi åka till Gekås och handla det sista till lilla bebben. Ska bli kul och se om jag ens fixar att gå där inne med tanke på den satans värken jag får i magen när jag går och rör på mej. Men lika bra att fixa det sista nu så det är gjort. Har haft en hel del förvärkar i helgen så jag hoppas innerligt att det snart är på gång!

Leo är på dagis nu och klockan tolv ska jag bege mej till tandläkaren - uscha! Me don't like alls!
Ska passa på och vila innan jag ska dit. Har fortfarande en seg trötthet i kroppen som inte verkar vilja släppa. Men snart, snart får jag min ork och energi tillbaka. Gud så skönt!

Ha en fiin dag :)

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback