. Ge mej min ork och energi tillbaka!

Usch. Ska inte graviditeten vara något fint och som man ska njuta utav? Nu i slutskedet vill jag bara spy på det. Vill inte vara gravid längre. Vill bara att min lilla pojk ska komma för jag orkar fan inte gå gravid mer. Sover dåligt på nätterna. Sover när Leo är på dagis och jag sover när han sover middag efter dagis. Hur mycket kan man sova egentligen? Eller är det normalt att vara såhär trött och slut i kroppen i slutskedet?
Försöker hålla humöret uppe och ge sken utav att man mår bra men det gör jag fan inte. Vill bara dra täcket över huvudet och sova nonstop tills det är dags. Orkar inte göra ngt. Har konstant värk. Kan knappt gå. Orkar och kan knappt göra några hemmasysslor. Känner mej som ett jävla kolli. Vill bara få min ork och energi tillbaka. Vill bli människa igen!
Känns nästan bättre att få gnälla av sej på bloggen än att hela tiden klaga hos andra. Känns bara som att det blir tröttsamt för personerna i min omgivning och jag vill inte känna mej som en grinig jävla surkärring. Blä!

Jag och Leo har iaf tagit oss en go eftermiddagsvila. Nu vill jag bara att Micke ska komma hem från jobbet så jag kan få krypa tillbaka ner i sängen och bara få vara ifred :(
Leo sitter och kollar teve nu, kanske skulle passa på att joina honom, så får jag ju lite avkoppling med.

Nä, ska dricka lite kaffe nu och se om jag kanske blir lite piggare utav det..

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback