. Då börjar vi om på nytt

Jisses va längesen det va som jag skrev blogg. Går alltid upp och ner när det gäller att vara aktiv med sitt skrivande. Men ibland har man så mycket runt sej som gör att man inte alls vill dela med sej utav något.
Jag gör ett nytt försök med att börja blogga igen. Kanske kan vara gott att få skriva av sej lite emellanåt. Ska nog även också göra om utseendet lite med. Ändra designen och uppdatera med lite nya pics!
Går i väntans tider, vilket inte är någon nyhet. Är i vecka 38 nu och har BF den 22 maj. Det är inte alls långt kvar men ändå känns det som en evighet tills dess. Hoppas faktiskt att bebis vill komma tidigare då jag mår pest nu. Foglossning som spökar. Vaknar på nätterna. Orkar inte göra ngt hemma då jag får så ont när jag rör på mej. Att bara ta Leo fram å tillbaka till dagis är som ett maratonlopp för mej då det känns som att bebis ska titta ut på vägen, hehe. Smärtsamt och tröttsamt är det nu. Men som man säger - den som väntar på ngt gott..

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback