. 10 days to go!

Nu är det nära, men känns ändå som en evighet. Så sjukt också att man inte kan få välja själv när det ska sätta igång. Varje dag går man ju och bara väntar och väntar på att något ska ske. Alltid lika tråkigt att få vakna varje morgon då det inte heller startat under natten. Men nu är väntan snart över. Jag längtar efter min bebis så himla mycket!! Micke frågar varje morgon om vi ska åka in och även varje gång jag får en förvärk. Han börjar nog bli lite nervös tror jag :)

Leo är på dagis nu och jag ska hämta honom kl halv ett. Ska passa på att tvätta lite och även vila. Behöver det känner jag. Om inte annat är det bara skönt att lägga sej i sängen. Jobbigt att vandra runt med magen. Blä!

Nu ska jag iaf äta lite frukost.
Ha en fiin dag :)

Leo gosar med bebismagen


Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback