. Softish

Har haft en ganska soft och lugn dag idag. Efter att jag lämnat Leo på dagis i morse gick jag och vilade en stund, seg som man är. Vid tolv så grejjade jag lite, utförde ärenden och hämtade upp Anneli för att sedan åka hem och laga mat. Till efterrätt blev det hallon/björnbärspaj med vaniljsås givetvis.
Sen kom Danne förbi och snyltade mat ;) Min älskade Micke var hemma en stund på dagen innan han skulle iväg och hjälpa bror sin. Åh vad jag passade på att pussas å kramas, man får la passa på när man får chansen, höhö :P Han sa att han inte skulle bli så sen ikväll så ja hoppas på att han kommer hem tidigare än vad han brukar..
Vet inte vad jag ska hitta på innan det är dags att fixa Leo för natten. Kanske vika lite tvätt och sånt trevligt.

Sen ska jag tända en massa värmeljus och gosa ner mej i soffan, kolla Greys och äta lite onyttigt godis - som vanligt :)

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback