. Kaffe och paj

Sitter och mumsar i mej hallonpaj med vaniljsås och så dricker jag lite kaffe på det! Fattar egentligen inte varför jag dricker det förbannade kaffet, jag tycker inte om det längre. Jag som alltid vart en kaffekärring klarar knappt av att dricka en kopp på morgonen längre! Lite synd då jag verkligen ääälskar kaffe! Den avsmaken försvinner nog snart hoppas jag!! :)

Tog mej sovmorgon till halv elva idag. Det gillar vi! Försökte ligga kvar i sängen så länge jag orkade, men jag blev bara mer och mer illamående, och höll nästan på att spy av hungern så jag var illa tvungen att rulla ur sängen och ta mej ner och käka frukost! Hatar att äta på morgonen direkt när man gått upp, men va fan ska jag göra, har ju inget val direkt!

Funderar på vad man ska hitta på idag. Det är faktiskt fint väder ute, solen skiner ju! Lite kyligt är det ju.. kanske man skulle ta sej en promenad..
Jao, får se va jag ska göra.. först ska jag oorka ta mej ur min pyjamas ;)

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback