. Helg med barnen

Har haft en lugn och skön helg med barnen. Har faktiskt inte gjort så mycket, sen så har inte vädret varit det bästa heller! Igår fick Lucas prova på att köra crossen ute på gatan. Då det är helt nytt för honom fick han sakta åka fram på tomgången, det gick ganska bra, han är bara lite osäker på styrningen. Men övar han ordentligt kommer han bli proffs på det sen. Han kör ju som fan med sin 4hjuling. Så fin han är när han får på sig sina crosskläder. Tror nog att "farfar" Jörgen tycker detta är mer kul än Lucas, haha.

Idag är Mikaels farmor Marianne här. Just nu lagar hon mat och jag har beställt pannbiff & stekt lök med potatis och go sås. Mumma!

Mikael är som vanligt ute hos Micke och håller på. Tre veckor har han vart där ute nu. Liiiite strängt men snart är det förhoppningsvis klart. Micke och jag pratade igår och han sa att det formodlingen kommer hålla på nästa vecka med. Jag får härda ut. Kan ju inte göra så mycket.. Ganska tråk bara att vara ensam varenda kväll..
Sen när vi ätit middag och fikat ska jag och Lucas bege oss till Falkenberg. Ska lämna av kläder till SysterPlutt och sen vidare till Ann och lämna kläder. Lucas ville även leka med Philip en stund så jag ska stanna hos Ann på några koppar kaffe :)

På tisdag, på tisdag!! Gud vad jag längtar. Så otroligt nyfiken. Även en lättnad ska det bli. Hoppas verkligen att allt är okej.. <3

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback