. Bla bla

Klockan är snart tolv. Har precis krypit ur morgonrocken och blivit människa. Vet inte vad jag ska hitta på för att få tiden att springa iväg. Leo kommer inte hem förrens vid fem-sex tiden, så jag känner mej lite rastlös nu :)

Igår va Anneli och Daniel här en sväng. När dom skulle åka härifrån så åkte jag med dom hem en sväng och på vägen beställde vi pizza. Den pizzan var fan efterlängtad kan jag säga!! Fram mot sju halv åtta hoppade vi in i limmon och så fick jag skjuts hem då dom skulle på fest. Var gott iaf att få komma hemifrån en stund. Är ju ganska lamt att sitta här själv dag ut och dag in när Micke är iväg hela tiden. Igår var han dock hemma ganska tidigt. Kors i taket!

Får se när älsklingen behagar att komma hem ikväll.. Under kan ju ske, kan ju alltid hoppas!

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback