. Pysslar om min sjukling

Idag kommer min älskade Lucas ner till mej. Saknar han som fasen, så hela helgen ska spenderas med massa gos och film om jag får bestämma :)
Micke är hemma från jobbet. Det var han igår med. Feber och sånt tråk. Stackaren ligger ju inför döden nästan ;) Förstår inte varför killar blir så ynkliga när dom får lite feber? haha. Jag pysslar om honom och ge han allt han ber om. Tycker ju sååå synd om honom, haha.

Ska nog ta mej en vända ner till H&M sen och köpa mej ett par nya jeans. Eller mammajeans rättare sagt. Kan ju inte ha mina nuvarande jeans och det suger. Inte så kul heller att bara gå runt i mysbyxor och leggings hela dagarna. Så jag får se om jag hittar något som passar :)

Förövrigt så kommer det bli en ganska slapp och lugn dag.

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback