. Näradödenupplevelse..

I fredags när jag begav mej från Falkenberg var jag med om den värsta upplevelsen någonsin. Jag trodde verkligen att jag skulle dö. Låg i lagom hastighet på motorvägen då vädret inte var det bästa precis.. och när precis ska köra om en lastbil med släp så ser jag bara hur hela lastbilen väjer ut på min sida som jag kör på, precis i samma sekund som jag ska göra omkörningen, jag ligger precis jämsides med latbilens släp, allt gick så satans fort och hela lastbilen bara vinglade, jag tvärbromsade och såg sen att latbilsföraren väjde för en bil med husvagn som stod så fint parkerad vid vägen utan varken varningstriangel eller varningsblinkers på.. Min första tanke var att hade jag bara gasat på och kört lite snabbare så hade lastbilen puttat ut mej i mitträcket och sen hade mitt liv vart över. Jag fick sån dödsångest. Jag tappade andan och ringde upp mamma. Jag kunde inte andas, jag bara skakade i kroppen och trycket jag fick över bröstet var något jag aldrig tidigare upplevt. Mamma blev fan panikslagen när jag ringde och inte kunde prata, jag bara grät och grät och fick knappt fram ett ord, hon trodde ju givet att det hade hänt ngt! Fick iaf lugnat ner mej under samtalets gång och sen låg jag fan i 80 hela vägen till halmstad och körde inte om en enda biljävel till. Ne fyfan säger jag bara.. Så rädd har jag nog aldrig blivit i hela mitt liv! Tack och lov att inget hände!!

Sega söndagen är kommen. Är alltid så seg på söndagar.. Micke åkte ut te de andra för typ två timmar sen. Jag hade ingen lust att åka ut dit idag.. Hände en sak där ute igår som gör att jag nog aldrig mer kommer att sätta min fot där.. eller iaf inte på ett tag.. Hmm.. Aja..

Inväntar att eftermiddagen ska komma så jag får hem min lilla Leo. Fram till dess ska jag nog inte göra något. Sweet! :)


Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback