. Ingen dag är den andre lik..

.. när det gäller mitt humör och mina hormonsvägningar! Kommer nog gå så i vågor ett tag, tur iaf att det inte kommer att vara för evigt! Stackars Micke, hehe.

Två dagar i rad har jag varit med Micke ute hos M å S och hjälpt till lite i huset. Hjälpte Micke att lägga golv i förrgår och igår så reglade han upp en vägg och jag hjälpte till att såga brädor och sånt trevligt. Även fast att jag inte är till så stor nytta och hjälp så är det ändå ganska gott att vara med där ute. Efter att ha suttit ensam så många veckor så kände jag att jag behövde få komma iväg lite.
Ska vara där ute i helgen, får se hur mycket jag pallar av. Jag behöver inte göra ngt men det är alltid kul att hjälpa med ngt :)

Idag ska Leo till Kim. Ska åka förbi Ann en sväng efter det och sen vidare till Micke och de andra.
Känns som att det kommer bli en bra dag idag :)

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback