. Barnledig i helgen

Och helgen ska nu spenderas ute med älsklingen hos M och S. Hellre det än att bara sitta hemma och glo. Får väl hjälpa Micke med att såga brädor och sånt trevligt, börjar bli väääldigt duktig på det. Nu ska jag bara slänga i mej en snabb frukost och hälla i mej kaffet som jag knappt får njuta utav!!

Igår lämnade jag av Leo hos Kim och efter det åkte jag förbi Malin som hade bakat äppelkaka med vaniljvisp. Sjukt gott var det. Efter det åkte jag till mamma och där var Ann. Blev fast där i några timmar på kaffe och tjöt innan jag åkte vidare till Micke & c/o. Var hemma runt halv tolv och då somnade jag gott kan jag säga.

Får se hur länge vi blir borta idag. Sent lär det bli iaf.. Får se får se.. :)

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback