. Underbar helg!

Klockan 3.25 lördagen den 27 november kom världens lilla sötaste fina bebis pojk till världen.
Att få vara med Ann på förlossningen och finnas vid hennes sidan är ngt av det häftigaste och finaste jag någonsin vart med om. Det är en obeskrivlig känsla! Jag är så otroligt glad över att jag fick vara med hela vägen! :)
I måndags åkte jag upp och hämtade hem henne och liten bebis. Gud så söt han är!

Igår var dom här en stund kom på eftermiddagen och åkte hem på kvällen. Även Anneli och Daniel var här. Mycket trevligt! :)

I lördags var jag och Micke på julbord nere i Båstad med hans jobb. Fan så trevligt det var. Massa god julmat och Nanne Grönvall julshowade. Häftigt och kul! :)

I söndags fyllde världens finaste lillasyster år. Hon bjöd på julmat i samband med första advent. Jätte fint och mysigt. Efter det åkte jag och Leo hem.

Hade en av de bästa helgerna på länge - Ann fick bebis, julbord med älskling och Johanna fyllde år. Really nice!


Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback