Inte långt kvar nu

Shiiet. Snart åker vi till Luleå. Ska bli så himla kul att äntligen få träffa bror och Roy å Dex. Lilla Roy har jag inte träffat sen förrförra julen och lilla Dex var i somras som senast. Ska ta flera hundra bilder där uppe. Det ska bli en vistelse man sent kommer att glömma. Måste iaf åka hem senast den 25 mars. Leo ska vara på BVC den 27'e och få sin vaccinationsspruta så jag måste iaf vara hemma te dess. Blir nog att jag stannar tills efter den 20'e iaf. Ska bli kul också att Johanna följer med. Det är väldigt sällan vi gör något ihop, så en resa tsm ska bli så underbart kul =)
Haha, Daniel ringde igår å sa att jag inte behövde ta med mej en överdriven packning! LOL. Kan det vara så att han veet hur duktig jag är på att packa xD Tar alltid med mej en massa kläder som inte ens används! Att jag aldrig lär mig! Men denna gången ska jag packa smart! Ska nog börja redan nu =P
Måste iaf leta upp min vinterjacka. Daniel sa att det kommer vara upp emot ca -20 grader när vi kommer nästa vecka. Åh! Massa snö snö snö. Fatta underbart att äntligen få se lite snö, eller ganska mycket rättare sagt. Få känna på vintern lite! Fan vad jag och Leo ska åka pulka ;D Hehe!

Idag ska jag göra lika lite som igår. När stunderna ges så ska jag ägna min tid åt wow. Var ett bra tag sen nu. Skönt att slippa ha en massa tvätt, städ och sånt tråk över sig. Finns inget sånt att göra idag! Wiieh!

Ska dricka en massa kaffe nu och göra annat ovettigt här.



Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback