|| En sjukling

Har en liten sjuklig här som ligger på soffan. Näsan sprutar när han nyser och jag känner hur halsen river på honom när han hostar =/ Tycker så synd om min lilla Lucas. Hoppas det går över snart. Pratade nyss med dom på dagis och hon sa det där att det är många hemma från dagis. Många utav barnen har fått halsfluss med. Uscha.

Annars händer det inte så mkt här, det e la kanske därför jag är så seg med att uppdatera min blogg =P Har inte så stor lust heller att sitta vid datan längre. Finner det ikke roande.

Ska försöka ta mej hem til Sis idag. Måste fixa min träns som sitter löst, sen så ska hon få klippa till håret på mej lite. Sen så har jag inte träffat henne sen i fredags heller. Saknar min Sis ju!

Ha en bra dag mina kära söta vänner =D

Antal klottrare
Postat av: Jennie

stackars Lucas *kramar om*
Det är så grymt många som är sjuka nu överallt, är förvånad över att jag klarat mig.. iaf än så länge :)

2008-01-29 @ 08:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback