Vallarna

Åkte in till stan igår med Lucas och Leo. Träffade Malin som hade med sej sin lilla Moa. Vi tog oss en promenad till Vallarna så Lucas fick leka av sej lite. Det gjorde honom gott. Stackaren blir ju så rastlös nu när han inte går på dagis. Men snart börjar han på dagis och det ska bli så kul, mest för honom som längtar så mycket. Ska bli skönt att komma in i de gamla rutinerna igen.

Mamma skulle komma ut nu på förmiddagen när hon hade gjort sina ärenden. Alltid lika kul när det kommer folk och hälsar på mej här ute. Annars så ska jag inte göra så mkt mer än de dagliga vardagssysslorna som att städa och sånt shit =P
Hey, jag är ju hemma fru!

Snart åker vi till Prag. Nästa fredag ska vi ta tåget från Falkenberg ner till Köpenhamn för att därifrån ta flyget vidare. Ska lämna barnen hos mamma kvällen innan. Gud vad jag kommer sakna dom, men det ska bli skönt med lite semester och bara få spendera en massa tid tillsammans med Kim. Det kan vi behöva. När jag tänker efter så har vi nog aldrig gjort något bara han och jag. Men det ska bli mysigt.
Ska ta tillvara på varje minut med honom <3

Nu ska jag vandra en trappa ner och göra lite nytta innan Leo vaknar upp från sin förmiddagsvila.


Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback