Sovmorgon

Inte ofta det händer att man får sova ända till klockan åtta!! Det märktes att man inte behövde gå upp med Leo i natt för i morse när jag vaknade så var jag helt tung i huvudet. Leo somnade vid tio igår och sov ända till klockan åtta. Så skönt. Helt otroligt. Fast han är annars väldigt snäll på nätterna. Om han vaknar så är det bara en gång per natt för att han vill ha lite mat. Han är så snäll min lille knodd.

För en stund sen så kom all ved hemlevererad till oss. Så Kim, Lucas och Rolf håller att lasta iordning allt där ute nu. Leo ligger ute och sover i sin vagn. Så nu när alla har fullt upp med sitt ska jag ägna min lilla fria tid åt att färga om mitt hår. Hoppas på ett bättre resultat denna gången!

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback