Morgonpigg

Nje, det kan man väl inte direkt säga att jag är.
Plutten väckte mej kl 5 i morse och ville ha mat. Han hade svårt att somna om och när en timma gått dvs när klockan närmade sig 6 så var jag klarvaken, gick upp med Kim och drack kaffe med honom innan han for iväg till jobbet. Så här sitter jag nu, har vart uppe sen klockan 5 i morse. Iofs så hade jag ställt larmet på 7 så det var egentligen ingen idé att lägga sej igen. Man blir fan bara tröttare utav det, eller jag blir det iaf. Sen vet man ju aldrig när Lucas vaknar heller så det är lika bra att gå upp i tid.

Om vädret håller i sej och inte blir sämre ska jag nog åka in till stan idag. Känns som att det är 100 år sen jag var inne i stan. I eftermiddag ska vi åka hem till Jesse. Ska mysa lite med hennes nyfödda Tindra =)

Ne nu ska jag göra annat. Dricka kaffe och sånt trevligt.
Kanske slå en pling till systeryster om hon är vaken.

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback