Kall morgon

Svinigt kallt är det fan ute idag. Det var fan inget hit att ta sej lite frisk luft kan jag säga! Fryser som fan nu. Usch! Känns som att det bara blir kallare och kallare för varje dag som går.
Imorgon får vi hem en jävla massa ved så jag ska tillbringa varje morgon framför braskaminen och elda en jävla massa. Det blir varmt och gott, dessutom är det så sjukt mysigt och sitta vid elden. Speciellt på kvällarna =)

Idag var jag uppe tidigt. Kim väckte mej kl halv sju för att Lucas hade vaknat strax innan det. Fick iaf kaffe serverat innan jag steg upp. Är lite seg då jag var uppe med lillen i natt. Han vaknade vid tre och somnade om runt fyra igen. Så man är lite tung i skallen ännu. Lite mer kaffe på det så blir jag snart människa.

Vad man ska hitta på idag har jag ännu inte bestämt mej för. Åker kanske in till stan en sväng innan Kim slutar. Var ett tag sen jag träffade systerplutt och mamma, så en promenix till hjortsberg hade kanske inte suttit fel =)
Well, har hela dagen på att bestämma mej för vad jag ska göra. Det orkar jag inte ta ett beslut om såhär tidigt på morgonen.

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback