Gott och blandat

Tiden springer iväg så sjukt fort. Leo är nu 1 månad. Känns som man inte hänger med riktigt i svängarna. En månad redan. Stora killen men ändå såå liten såå liten =) Nu ser man verkligen hur stor Lucas är. Fast han kommer alltid att vara min lilla kille =)
Min lilla rastlösa kille ska snart få börja på dagis efter ett lååångt uppehåll. Han slutade på sitt gamla dagis i mitten av maj, så under tiden framtills nu kan man ju säga att han har haft high life! Men det ska bli kul för honom att få nya vänner  och få vara på dagis några timmar om dagen igen =)

Snart åker vi till Prag. Nästa fredag närmare bestämt. Kims jobb firar 20 år så alla på hans jobb ska åka också, och med sej har dom sina respektive. Så 16 pers blir vi totalt tror jag Kim sa. Har aldrig åkt iväg på en weekend innan, så detta ska bli en upplevelse. Jag ska ha min kamera framme hela tiden och ta så mycket kort jag kan. Kim kommer nog tycka att jag är pinsam xD haha.

Ne nu ska jag göra annat. Kolla tunt lite på nätet, dricka kaffe och ta det lugnt innan kidsen vaknar här.

Får väl se om jag blir flitigare på att uppdatera min blogg nu.
Hah, det återstår ju att se.

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback