Det närmar sig

Det är inte många dagar kvar nu tills vi åker. På torsdag ska vi lämna barnen hos mamma. Det kommer vara svårt att åka därifrån och veta att man ska vara ifrån dom ända till på måndag. Det som kommer kännas mest konstigt ärnog att man ska sova hemma utan dom på torsdag. Men iallafall så kommer det att bli en himla mysig weekend. Ska bli himla mys, trevligt och roligt och spendera tid med Kim och bara Kim. Det är bara vi två. Vi kan behöva det och jag ser fram emot det. Dock kommer jag sakna barnen så grymt mycket, men det är inte ofta jag och Kim gör något själva, vilket betyder aldrig.

Måndag idag ja. Tråkig jävla måndag. Har spenderat förmiddagen och morgonen med att tjöta lite i tele med Sis och Malin. Druckit kaffe. Käkat frukost med Lucas. Gosat med Leo en liten stund innan han somnade igen. Eldat! Braskaminen brinner för fullt och vi har typ 25 grader i huset nu, om inte mer. Störtskönt och varmt är det. Nu trivs man. Slipper gå med en massa tjocka kläder på sej. I like!

Nje, nu ska jag ta mej en kopp kaffe. Fortsätta med operation tvättning och bara vara.
Ska eventuellt ta bussen in till stan. Hade vart trevligt.
Ja, jag får se vad jag ska hitta på.

Antal klottrare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback